maandag 10 april 2017

Dinsdag 11-04-2017

Goh wat was het weer vroeg dat ik wakker ben geworden. Om 04.50u. gingen me luikies al open. Gisteren heb ik werkelijk niks gedaan. Ja online heb ik veel gedaan. Op Facebook staan mensen die dezelfde vrienden hebben. Als ze 30 dezelfde vrienden hebben of meer voeg ik ze toe. Op dit moment heb ik heel erg veel Vegan vrienden. Voor mensen die niet Vegan zijn is het moeilijk te begrijpen. Het voelt of dat ik in een warm bad terecht ben gekomen. Allemaal mensen die maar 1 ding willen en dat is dat er een einde komt aan de moord op de dieren. Gezonde dieren dood maken staat gelijk aan moord. Daarnaast worden ze ook nog is mishandelt. Dus wordt het de hoogste tijd dat we een flink verzet hebben voor het veganisme en het dierenwelzijn. 

Het volgende sluit daar naadloos bij aan. Ik ben gisteren officieel lid geworden van Animal Rights. De organisatie die opkomt voor de dieren, de naam zegt het al. Ze zijn bekend van de undercover actie bij de varkens in Tielt. Dus ik ben flink trots dat ik nu ook bij Animal Rights hoor. Ik heb een windjack gekocht in hun webshop en die komt vandaag binnen. Het weer is nu goed voor zo'n windjack. Maak ik gelijk reclame voor ze. Of ik kan intussen wel voor ons zeggen. Als het gaat regenen me paraplu van de Partij voor de Dieren meenemen en het feest is compleet. Zo'n jas is trouwens maar 20 euro. Inclusief verzendkosten iets van 23,75 euro. Dus dat is best te doen. 

Gisteren kwam ik foto's van vlees tegen. Ja en dan scroll ik maar snel door. Maar als ik gelijk daarna nog 1 tegen komt met teksten als hoe geweldig en super het allemaal is begin ik te koken. Ik had een bericht geplaatst op Facebook maar heb dat later weer weggehaald. Ik gebruik vaak genoeg teksten of foto's of video's dat er bij mensen met een beetje verstand wel een lichtje moet gaan branden. Dat gebeurd nu nog veel te weinig, dus zal ik naar alle waarschijnlijkheid tot het einde van me leven door moeten knokken voor de dieren. 

Vandaag waarschijnlijk boodschappen doen. Ja en ik krijg me jas. Dus hopelijk een goede dag vandaag. Gisteren is prima verlopen. Voor nu een fijne dinsdag en hopelijk zie ik jullie morgen weer!


1 opmerking:

  1. Ook ik ben al jaren Vegan hoor en ook lid van Partij van de dieren en loop ook trots in de regen met mijn pluutje. Ik hoop dat vele eindelijk eens in gaan zien dat je alleen de dieren kan helpen door hen niet te eten en dat het ook veel gezonder is. En je heerlijke recepten kan maken op Vegetarisch gebied. Mooie blog Arend en doe het rustig aan vandaag want je hebt maar 1 lichaam. HG Tine

    BeantwoordenVerwijderen