maandag 17 april 2017

Dinsdag 18-04-2017

Okay wie deze blog gaat lezen, leest waarschijnlijk de meest schokkende blog van het jaar. Ik ben weer is aan het denken geweest over wat ik nou nog in het leven zou willen. En toevallig stelde iemand de vraag vanochtend op Facebook: wat zou je doen als je 100.000 euro zou krijgen. Dat was trouwens een vraag voor iedereen. Nou met zo'n bedrag heb ik mega veel idee├źn. Nu ging ik wat kleiner denken. Heb ik straks geld, ja maar niet zo gek veel. Okay hoe kan ik dan wel aan geld? Tja dat kan alleen door spulletjes te verkopen op Marktplaats. En dan kom ik toch telkens op dezelfde spulletjes uit. Dat is mijn tv en me camera. Ik heb een berekening gemaakt wat ik ongeveer dan zou kunnen krijgen en dan kom ik op ongeveer 500 euro. Dat is niet veel maar daar kan ik wel een heleboel mee doen. 

Wat wil ik dan met 500 euro doen? Ik wil mij storten in de dierenwereld. En hoe ik dat gaat invullen heb ik nog geen idee van. Dus daar moet ik nog over brainstormen met mezelf. Ik kan bijvoorbeeld uit het niets een zak voer naar een dierenopvangcentrum sturen, als verrassing. Mensen en dieren blij maken. Heb ik altijd al gewild maar in plaats van me stomme kop te gebruiken was ik bezig met mezelf blij te houden. Nu kan het nog dus nu wil ik het doen. En wat met fotograferen dan? Er was nog een camera in de kast hier, ook een Canon. Niet te vergelijken met die ik nu heb, maar ik kan er ook foto's mee maken. Enige nadeel is dat er geen viewfinder op zit. Dus met zon moet ik af en toe op gevoel doen. En ik moet batterijen kopen. Kan wel oplaadbare nemen maar die kosten dus ook aardig wat geld. Misschien hier op het pleintje en anders bij de Binnenban bij die goedkope winkel. Die zal ook wel batterijen hebben. Als ik dan toch naar AH gaat, kan ik daar ook gelijk langs. Ben even de naam van de winkel kwijt, maar het is een hele bekende. 

Je hebt die reclame op tv met wat zou je later willen worden. Die wat oudere man moet daar over nadenken. Bij mij komt alles vrij laat binnen. En aangezien ik niet weer spijt wil hebben dat ik dingen uitgesteld heb, ga ik nu vol gas verder. Okay tv ben ik kwijt, maar camera heb ik nog in huis. Dus fotograferen kan ik nog gewoon. Op zich is hij niet eens zo slecht, maar wordt wel wennen. Het is de Canon Powershot SX130IS 






Aangezien ik straks aardig wat geld heb wil ik ook regelmatig naar AH boodschappen gaan doen. Daar schijnt veel Vegan producten te zijn. Alleen moet ik dan wel op me geld letten. Vegan eten kan nog wel is duur zijn als je niet oplet. 

Dus zo ga ik een nieuw avontuur tegemoet. Ja je moet wat van je leven maken anders gaat het erg saai worden. Ik ben beperkt in waar ik heen zou willen gaan dus moet ik het op andere manieren aanpakken. O ja en waarschijnlijk vandaag naar me ouders. 

Voor nu een fijne dinsdag en hopelijk zie ik jullie morgen weer!



2 opmerkingen:

  1. goed zeg arend, ben benieuwd naar je nieuwe avontuur.. zet m op

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thnxxx ja voor mij ook heel spannend. Net foto's gemaakt met die andere camera en op zich valt het mee. Is niet zo als me spiegelreflexcamera maar goed moet er wat voor overhebben. Het is niet zo'n spanning dat mijn gezondheid er onder lijdt, maar gewoon gezonde spanning. Thnxxx voor je reactie :-)

      Verwijderen