woensdag 5 april 2017

Donderdag 06-04-2017

Zo is dat lekker wakker worden. Feyenoord wint met maar liefst 8-0 van Go Ahead Eagles. Ik heb de wedstrijden gekeken. Serieus deze "wedstrijd" was vanaf minuut 1 bizar. Heel de wedstrijd druk zetten. Echt prima verzorgd voetbal. Als ze zo de rest van het seizoen zo blijven spelen is het de................COOLSINGEL
De volgende wedstrijd is een moeilijke. Het is Zwolle uit. Feyenoord hoort daar te winnen mja dat verdomde kunstgras. Het doelpunten voordeel is intussen gestegen naar +15 wat met nog 5 wedstrijden normaal gesproken niet te achterhalen is. 

Gisteren een 55-250 mm lens besteld. Ja ja ik zou het volgende maand doen. Maar de 80-200 mm. gaat retour. Het is 1 met stabilisator. Het bedrag is 169 waar ik erg blij mee ben. Heb ik het laag kunnen houden . Dus nu ben ik helemaal klaar. 

Waarom hebben mensen een hekel aan de belastingdienst? Er zijn behoorlijk veel redenen op te noemen, ik heb er sinds gisteren voor mezelf 1. De gigantische administratieve puinhoop die ze daar hebben. Ik heb de belastingdienst peroonlijk gebeld en mijn rekeningnummer doorgegeven. En dat was allemaal prima.......NOT. Krijg ik gisteren een brief waarin staat dat ik nu voor de 2de keer geen heffingen heb betaald dus dat ik nu het gehele bedrag binnen 10 dagen moet hebben overgemaakt. Ik wist niet eens dat ik heffingen gemist had maar goed. Ik moet daar normaal gesproken ook niet naar te hoeven kijken. Het wordt namelijk automatisch afgehouden. Maar wat blijkt, ze hebben weer de oude bankrekeningnummer te hebben gebruikt. Echt gek word ik van die gasten. Dus nu moet ik ze weer bellen. Is al erg genoeg dat ik met de gedachte ga bellen dat ik een idioot aan de telefoon ga krijgen. Ja ik vraag me oprecht af of er wel normale mensen werken daar. Maar goed het moet gebeuren dus ik ga sowieso bellen. 

Op dit moment heb ik 411 vrienden op Facebook. Wat ik echt waanzinnig veel vind voor mij doen. Dat komt omdat er steeds meer veganisten elkaar vinden. Dus die willen vrienden met je  worden en andersom natuurlijk ook. Nu heb ik ook dat er 38 keer wordt gereageerd op mijn goedemorgen bericht. Terwijl dit nog geen jaar geleden hooguit 12 of zo was. Dus dat geeft een lekker gevoel. Het grote minpunt is wel dat we trots op het veganisme zijn. Dat klinkt gek maar is niet zo. Het zou zo moeten zijn dat het veganisme normaal zou zijn en dat iedereen het doet. Het zou niet zo moeten zijn dat we een uitzonderlijke groep vormen. Natuurlijk ben ik supertrots op iedereen die veganistisch is. Maar eigenlijk zou het niet nodig moeten zijn. 

Vandaag wordt een chill dag als het goed is. Ja behalve telefoneren. En het wachten op me lens vind ik nooit zo leuk. O ja en ik moet een pakketje wegbrengen. Dat is het wel zo'n beetje. Na vandaag hoop ik dan eindelijk de rest te vinden. Het enige wat nog een vorm van stress geeft is Feyenoord. 5 Wedstrijden te gaan en nog steeds bovenaan. Komende zondag blijven ze sowieso bovenaan en dan met nog 4 wedstrijden te gaan. De laatste jaren zijn ze nog nooit zo dichtbij de Coolsingel geweest. Alleen al om Jan Boskamp in de fontein te zien liggen en de Coolsingel vol te zien staan met mensen. Ik denk dat echt heel veel mensen dat willen zien. Behalve in 020. Nou 020 moet gewoon blij zijn dat ze 4 jaren achter elkaar kampioen zijn geweest. Psv vorig jaar, dus nu wij. Financieel is het volgend seizoen dan al een geslaagd jaar als ze kampioen zouden worden. Want dan komen ze rechtstreeks in de Champions League. Nog even doorzetten, moet kunnen!

Voor nu een fijne donderdag en hopelijk zie ik jullie morgen weer!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen