woensdag 12 april 2017

Donderdag 13-04-2017

Zitten we al midden in april, kom ik er achter dat het water niet van mijn rekening wordt afgehouden. Geen brief of email gekregen. Dus ik ga morgen daar maar over bellen. Ik dacht dat ik alles had overgezet maar niet dus. Toen ik alles naar mijn nieuwe bankrekening had overgezet was mijn insteek dat als ik er 1 zou missen dat ik vanzelf wel bericht zou krijgen, nope! Voor de rest is het wel in orde. Zulke schokkende bedragen zijn het nou ook weer niet. Zal rond de 13 euro per maand liggen. Dus die 3 maanden kan ik makkelijk betalen. 

Eten maken wordt steeds leuker. Gisteren voor het eerst spitskool gemaakt. Ik heb er van alles doorheen gegooid. Rijst, oranje Paprika, Augurken, Ui, Tahin, Hummus, Tomaten. Alles door elkaar mixen en smullen maar. Ik heb nu voor minimaal 3 dagen deze mix. En daarna heb ik nog zat ander eten. En mijn ontbijt is elke ochtend ook een feestje. Lekker gevarieerd met Vegan bezig zijn. Het boek is nog niet binnen, maar die zal dan vandaag wel komen!

Vandaag alweer donderdag. Zo'n week gaat vrij snel. Nog een paar dagen dan moet Feyenoord thuis tegen Utrecht. Mochten ze die winnen zijn het nog maar 3 wedstrijden naar een eventuele kampioenschap. Als ze kampioen worden is het de zenuwen wel waard geweest. Maar mochten ze het niet redden kap ik volgend jaar met voetbal kijken. Ze hebben het zelf in handen dus mogen ze het niet meer verzieken. Die laatste 4 kunnen ze op papier hebben, nu nog op het veld. 

Vandaag staat er niks op de planning. Ik kan het rustig houden, we gaan het zien. Als de zon door breekt misschien een paar foto's maken. Ik laat mezelf verrassen. En natuurlijk kijken wat ik nog op Vegan en dierenwelzijn kan doen. Ben ik toch dagelijks mee bezig. Informatie verspreiden via internet. En wat mensen er mee doen moeten ze zelf weten. 

O ja gisteren kwamen de Panda's in Nederland. Iets waar ik sowieso op tegen ben maar goed. Om die dieren te laten acclimatiseren is het handig ze zo snel mogelijk naar de plaats van bestemming te brengen. Nee hoor ze werden bij aankomst al tentoongesteld. Heleboel onrust en de Panda's konden niet tot rust komen. Ze komen al in een totaal andere wereld en dan maken we het nog wat erger, schandalig. En dan zijn er mensen die het allemaal zo schattig vinden. Ja lastig hé om even na te denken. Je hersencellen zouden maar is geactiveerd worden, dat zou schrikken zijn. Gelukkig zijn er ook een heleboel die dit afkeuren. Dieren moeten in hun vertrouwde omgeving blijven. Waarom moeten ze uit de natuur gerukt worden? Zodat de mensen ze kunnen zien! Wat slecht. Nu verzon China dat het leefgebied van de Panda flink is afgenomen. Tja hoeveel Panda's zijn er nog? Die hebben echt veel ruimte nodig. De ruimte zal een stuk groter zijn als waar ze nu belanden. Weer een reden om een hekel aan mensen te hebben. 

Voor nu een fijne donderdag en hopelijk zie ik jullie morgen weer!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen