woensdag 19 april 2017

Donderdag 20-04-2017

En 06.00u. precies wakker. HELEMAAL GESLOOPT. En hoe kan dat dan hoor ik jullie al vragen. Dat ga ik jullie vertellen.

Gisteren was het de traditionele huishoudhulpdag. Het was weer is flink gezellig met veel bla bla bla. Dus de tijd vloog voorbij. Gelijk erachteraan ben ik naar me ouders gegaan. Ook daar veel bla bla bla en gezellig. Ik ben trouwens heel erg blij dat ik in ieder geval dat gedaan heb. Het was namelijk alweer 2 weken geleden dat ik bij me ouders geweest was. Ik had ook vandaag kunnen gaan, maar ik heb het liever maar alvast gehad hebben. Dat klinkt lullig maar dat is het niet. Ik wil gewoon de rest van de week rust hebben. Dat ik geen afspraken meer heb staan. 

In het kader van de rest van de week wil ik niks meer hebben, ging ik na mijn ouders naar Albert Heijn, FOUT. Ik was me scoot afgestapt en liep richting de ingang van AH. En ik voelde al dat mijn benen niet goed waren. Toen had ik al rechtsomkeer moeten maken. Maar nee Arend is dan weer is bij AH XL dus dan zal die er blijven ook. Eigenwijs zijn kan af en toe goed zijn, in dit geval niet. Ik had in gedachte om sowieso iets van het merk VeganZ mee te nemen. Nou heel AHXL afgelopen en niet kunnen vinden. Nog gevraagd en ech nie. Wat daar wel is is een Hummus paradijs. Jeetje wat heb je daar veel verschillende soorten van. Duimpje omhoog. Vegan vlees OMG, ja ook daar kijk je je ogen uit. Tenminste als je Jumbo gewend ben. En dat staat vlakbij de ingang en dan heb je al zoiets van wat zal ik is meenemen. Nou de uiteindelijke voorraad die ik heb meegenomen. was erg teleurstellend. Wil niet zeggen dat dat aan AH ligt, maar ik denk eerder aan mijn fysieke gesteldheid.

De terugweg naar huis was nog een lijdensweg. Het ging haast echt niet meer. Thuis aangekomen spulletjes ingeruimd, brood klaargemaakt en op de bank neergeploft waar ik vervolgens bij regelmaat in slaap viel. Ja ik was echt helemaal op. Zelfs zo erg dat ik schrok van de telefoon die ging. Ik had nog een lening van een echt behoorlijk bedrag lopen en die hoefde ik niet meer terug te betalen, WAT. Ja jullie lezen dit goed. Maar dit veranderde gelijk een heleboel van de planen die ik had. Want dit had ik natuurlijk nooit maar dan ook nooit verwacht. De plannen die ik met de diertjes had worden verschoven naar ongeveer september. Dus die gaan er echt nog wel komen. Ik had trouwens gisteren al een aktie gedaan voor een hondenopvangcentrum. Plus mijn eerdere dierenorganisatie/activisten. Dus meer dan genoeg bijgedrage, MAAR nu hoef ik mijn spullen niet meer te verkopen. Want mijn maandelijkse aflossing van mijn lening  was een reden om me spullen te verkopen. En als ik dat dan toch deed wou ik gelijk investeren in de diertjes. Dat eerste is nu niet meer nodig, dat laatste gaat nog komen en heb ik ook al gedaan. Happy happy happy. 

Dan als laatste moest ik toch nog aan AH denken. Het boodschappen doen op zich gaat meestal toch al niet lekker. Bij de Jumbo zit ik bij regelmaat op de wc daar. Dat had ik trouwens bij AH ook gisteren. Ik heb dus verzonnen om mijn boodschappen online te gaan doen. Ik was daar op tegen maar ik wil het wel is een keer proberen. Ik heb afgelopen nacht mijn bestelling gedaan, vandaag komt me geld dus dan kan ik mijn bestelling er doorheen gooien. En als het goed is komen ze dan morgen. Boven de 70 euro komen ze pas aan je deur. Dus deed ik precies 70 euro. Ik zie dat ik alleen 2 x wokgroenten zou moeten halen de komende 2 weken. Maar dat is bij de Jumbo 3 euro dus wel te doen. Dan kom ik voor 2 weken op 80 euro uit. Nou 40 euro per week vind ik nogal gaan. Ja het kan goedkoper maar echt wakker ervan lig ik niet. Maar goed even kijken na 2 weken of dit een vervolg krijgt. 

Voor nu een fijne donderdag en hopelijk zie ik jullie morgen weer!



1 opmerking:

  1. Het krijgen van een legitieme lening is altijd een groot probleem geweest voor klanten die financieel probleem hebben en daar behoefte aan hebben. De kwestie van krediet en zekerheden is iets dat klanten altijd zorgen maken over het zoeken naar een lening van een legitieme kredietgever. Maar .. we hebben dat verschil gemaakt in de kredietverlenende industrie. Wij kunnen een lening regelen van $ 10.500. Tot $ 9500.000.000 zo laag als 2% rente Reageer onmiddellijk op deze email: kelvinsmithfunds@hotmail.com


    Onze diensten omvatten de volgende:
    Schuldconsolidatie
    Tweede Hypotheek
    Bedrijfsleningen
    Persoonlijke leningen
    Internationale leningen
    Lening voor elk soort
    Familie lening
    ENZ

    Geen sociale zekerheid en geen credit check, 100% Garantie. Al wat u hoeft te doen is, laat ons weten wat u precies wilt en we zullen zeker uw droom uitkomen. (KELVIN SMITH FONDS). Zegt JA wanneer je banken nee zeggen. Ten slotte financieren wij kleine schuldenlening, intermediairs, kleinschalige financiƫle instellingen voor onbeperkte kapitaal. Voor nadere details om te gaan over het verkrijgen van een lening contacteer ons, Reageer meteen op deze email: kelvinsmithfunds@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen