donderdag 6 april 2017

Vrijdag 07-04-2017

Ja gisteren was het weer eens zo ver. Dat ik in me bed lig en denk dat ik de rest van de middag ga internetten. En dan van het 1 op het andere manier moment ineens beslis om naar me ouders te gaan. En dan gelijk opsta en wegga. Hier hou ik nou van. Niks geen plannen maar gewoon gaan wanneer je zin hebt om iets te gaan doen. Het was wel koud buiten maar goed dat mag de pret niet drukken. Het is zoals gewoonlijk gezellig geweest. Heel tactisch sommige politieke onderwerpen uit de weg gegaan. Ik kreeg de neiging om er wel wat over te zeggen maar dat zou alleen maar tot verwoedde discussies leiden. Op internet kan ik het nog wel is doen. Als het dan teveel wordt klik ik iemand weg, of block ze. Mijn vader kan ik niet blocken als ik op visite ben hahaha. Maar goed je kan ook niet verwachten dat iemand van het CDA op 1 lijn zou zitten met iemand van de PvdD. Vooral over dieren onderwerpen. Dus kleppie dicht. 

Gelukkig nu wel er aan gedacht om de blender mee te nemen. Hij ziet er mooi uit. Dus ik kan nu groentesappies en dergelijke maken. Heeft mij gelijk het volgende doen besluiten. Groente en fruit ben ik van plan om bij een winkel te gaan kopen die zelf hun producten verbouwd. Vroeger heette dat Polak en nu TotaalVers. Dit voor diegene die een beetje bekend zijn hier. Ze hebben ook producten waar je niet vrolijk van wordt maar dat heb je bij de Jumbo ook. Dan zou ik naar een veganistische winkel moeten gaan maar die heb je hier niet. Maar het is gelijk dat ik er even uit ben en ik haal gelijk gezond eten. Win win situatie. In de loop van volgende week ga ik er mee beginnen. Voor nu heb ik voorlopig nog eten. 

Gisterenavond in slaap gevallen. Gesprekken zijn voor mij al snel vermoeiend. Daar merk ik op dat moment niks van, maar wel als ik dan eenmaal thuis ben en op de bank lig. Het nadenken gaat wat stroever. Daar zal je weinig van merken als je zou praten met mij. Af en toe zie je het wel. Het is helaas niet anders. Maar goed zolang het gaat zoals het nu gaat kan ik er mee leven. Het is een zeer vervelend iets die vermoeidheid. Vooral ook omdat het elke dag anders is. Dus je kan er niet op inspelen. Je kan niks plannen. Gelukkig heb ik veel vrijheid en hoef ik amper wat te plannen, zie gisteren. 

Ik had het gisteren over betalingsproblemen bij de belastingdienst maar dat moet zijn de Gemeente Rotterdam. Het ging over Heffingen die ze niet ge├»ncasseerd hadden. En dit terwijl er gewoon geld op de rekening stond. Hadden ze me oude rekeningnummer nog. En ik had hier nog over gebeld. Mja schijnbaar niet aangepast. Nou ja ik kon kiezen tussen 3 of 6 maanden betalen, of moeilijk doen en dan de 10 maanden krijgen die ik normaal ook al had. Ze noemen dat ook nog is een betalingsregeling. Klinkt net of dat je iets niet kan betalen en dan moet je een betalingsregeling hebben. Ik heb maar voor de 6 maanden gekozen. Ben ik wel 20 euro ongeveer meer per maand kwijt, maar ik ben wel 4 maanden eerder klaar met betalen. Nu 3 maanden omdat ik een maand later begin. Dus normaal zou ik dan oktober, november en december iets van 29 euro betalen en straks niks. Is toch een week boodschappen doen. 

Gisteren nog een cameratas gekocht. De tas die ik nu heb past de camera heel strak in. Maar ik wil er 1 hebben waar hij soepel in past. Ik heb een Canon tas besteld en nog wat filters, waaronder een polarisatiefilter. Kan je schitteringen mee weghalen en de kleuren worden levendiger. Die komen vandaag binnen. En dan ben ik helemaal klaar. De lens 55-250 is gisteren binnen gekomen, erg blij mee. Die blijft er vast opzitten. Wil ik is close up foto's gaan nemen zou ik van lens moeten wisselen. Maar goed dat probeer ik zo weinig mogelijk te doen. 

Vandaag waarschijnlijk rustig aan. Gisteren trouwens nog een was gedraaid, dus die ga ik vandaag van het wasrek afhalen. Voor de rest kijk ik wat voor weer het is en hoe ik me voel. Gisteren jonge eendjes voorbij zien komen, aaaawwwww. Zo schattig. Maar geen camera bij me grrrr. Zullen nog wel kansen komen. Ik verwacht een chilldag.

Voor nu een fijne vrijdag en hopelijk zie ik jullie morgen weer!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen