dinsdag 11 april 2017

Woensdag 12-04-2017

En zo vliegen we weer door de week heen. Het is alweer woensdag. De dag dat de hulp gaat komen. Maar eerst naar gisteren.

Gisteren weer flink met dierenrechten bezig. Ik was er voorheen al mee bezig maar ben er nu actiever mee bezig en dat voelt goed. Aan de andere kant ook niet goed omdat het niet nodig zou moeten zijn. Gisteren mijn Animal Rights jas binnen gekregen via de post. Zit prima dus ben ik er blij mee. 

Gisteren ben ik ook officieel lid van Viva las Vega's. Een groep die bezig is met alles wat met het veganisme te maken heeft. Als welkomstgeschenk heb ik het vegan boek Lisa goed Vegan, erg blij mee. Kan ik nieuwe idee├źn opdoen. Ik ben toch al enthousiaster met het koken bezig. Vegan eten is gezond en lekker en nog is diervriendelijk. Dus een win win win situatie.

Gisteren boodschappen wezen doen. Elke week leer ik wel wat bij als het om vegan eten gaat. Nu heb ik voor mij doen veel verse groente meegenomen. Dus dat wordt wat langer in de keuken staan. Ach ik doe het met plezier dat scheelt. Vandaag ga ik spitskool eten. Niet zo moeilijk om te maken dus komt goed. 

Ik heb een nieuw doel en dat is pas in oktober. Dat is nog een half jaar dus het zou mogelijk moeten zijn. Ik wil dan naar Utrecht. Daar is dan een Vegan beurs. Er zijn dan ook mensen die ik ken. Dus dat zou gezellig kunnen worden aangezien je allemaal met en voor hetzelfde bezig bent. Het is nog een lange weg te gaan. Hopelijk gaat het lukken. 

Voorlopig eerst maar vandaag door te zien komen. Zoals gezegd komt de hulp vandaag weer. En ik denk ik wel een stukkie wandelen. Dat ga ik nu elke dag erin houden. Ik was er al mee bezig maar af en toe verslof ik het nu. Toch maar als een vast ritueel houden. Zeker als ik wil aansterken. 

Voor nu een fijne woensdag en hopelijk zie ik jullie morgen weer!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen