vrijdag 7 april 2017

Zaterdag 08-04-2017

Pfff veel te vroeg wakker. Al had het maar een uur later geweest had het ook vroeg geweest, maar 03.52u. das wel erg vroeg. Dan me blog maar tikken. 

Gisteren was het wachten op me cameratas en filters voor me lens. De Cameratas werd aan de deur bezorgd en de filters lag in de brievenbus. Beide prima in orde. Waarschijnlijk ga ik er vandaag mee weg. Als het weer het toelaat kan ik een Polorisatiefilter gebruiken. Komen er mooiere kleuren en minder schitteringen in de foto. 

Ik ben lid van Animal Rights alleen wordt hun systeem vernieuwd en sta ik er nog niet in. Dan heb ik vele vragen en gelukkig volg ik iemand van Animal Rights op Facebook, dus krijg ik dezelfde dag nog antwoord. Ik heb een windjack gekocht en daar ben ik nu al blij mee. Er is een groep die Animal Rights niet kent en dan toch nieuwsgierig gaan worden, en er is een groep die ze wel kent maar nog geen lid zijn. Nou dan kan ik door zoiets simpel als een windjack te dragen toch mijn steentje bijdrage, is toch reclame. En natuurlijk op social media reclame maken. Dus zo probeer ik op mijn manier op te komen voor de dierenrechten. Als ik gezond zou zijn had ik actief lid willen zijn. Lijkt me geweldig!

Morgen de marathon. Komt voor mij iets te vroeg ben ik bang. Het gaat nu zeker de goede kant op, maar ik durf het sprongetje niet te maken om naar zoiets toe te gaan. Kan in de toekomst best nog wel is gebeuren. Ik heb best wel plannen. Mja plannen kan je proberen te maken maar wil niet zeggen dat het altijd lukt. Om naar de marathon te gaan was dit jaar ook 1 van me plannen. Ach ja er komen nog zat mooie dagen. Die moet ik er dan wel zelf van maken maar dat gaat goed komen. Laten we hopen dat Feyenoord kampioen wordt want alhoewel ik niet naar de Coolsingel gaat, het lijkt me waanzinnig om het te zien. En natuurlijk wil je als supporter sowieso dat Feyenoord kampioen wordt. Dat zou op korte termijn iets moois zijn, nog een maand.

Voor de rest weinig te melden dus wens ik iedereen een fijne zaterdag en hopelijk zie ik jullie morgen weer!





2 opmerkingen:

  1. mooi positief en ja die hoop op Feyenoord heb ik ook misschien kan NEC vanavond wat helpen :-)) ik wens je een rustige dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen