vrijdag 14 april 2017

Zaterdag 15-04-2017

Pasen dit, Pasen dat. Ja ja ik heb 0.0 iets met Pasen. Dus prima als mensen er wel wat mee hebben en veel plezier ermee. Maar dan moet je wel  gelovig zijn he. Want anders ken je het niet vieren. Dan zit je alleen maar doelloos een vreetfeest te houden. Niet dat als je gelovig bent het een reden is om een vreetfeest te houden. Dat is juist het onderdeel van het "feest" dat zou moeten worden geschrapt. Maar goed al zou er niks met de dieren gebeuren, dan nog zou het niet mijn "feest" zijn. Het is een "feest" voor de gelovige, en dat ben ik niet. 

Gisteren eindelijk het boek van Lisa Goes Vegan binnen gekregen. Ziet er heel erg mooi uit. Nu nog kijken of ik recepten ook echt ga gebruiken. En anders is het al leuk om te zien wat er nog meer mogelijk is in het wereldje dat vegan koken heet. 

Vandaag zal er niet veel gebeuren. Naast me rondje wandelen heb ik geen plannen. Ja even naar het Kruidvat voor Paracetamol. Dan gelijk even kijken of ik snoep mee kan nemen. Ja kijken of het kan omdat op het gebied van snoep ik nog niet echt goed weet welke wel en niet kan. Dus neem ik daar geen risico's in. Als het er echt goed op staat wil ik het wel meenemen. 

Mijn voet gaat al beter. Dus wat het geweest is geen idee. Maar dat gebeurd wel is vaker. Komt vanuit het niets iets opzetten. Terwijl ik dan niks geforceerd heb. Ik geloof zeker dat de MS hier in mee speelt. 

O ja vandaag moet ik eten koken. Volgens mijn vader is Broccoli niet zo lang houdbaar. Dus die ga ik vandaag dan maar klaarmaken. Ja ik weet wel wat ik koop maar niet hoelang die houdbaar blijven. Ik doe voor een week boodschappen (of iets langer) en dan neem ik gelijk alles mee. Komt ook wel goed denk ik. Kijken of ik de Broccoli kan gaan wokken. Ik heb wel ideetjes. 

Het is half april dus ik kan heel even terugkijken op het begin van dit jaar. En ik moet zeggen er is weinig reden tot klagen. Ja okay het kan altijd beter maar HALLO ik heb MS. Dus een 100% score ga ik toch nooit halen. Trouwens dat haalt een gezond mens ook niet. Ten opzichte van vorig jaar is het nu vele malen beter. Okay ik heb de griep gehad dat was niet zo'n beste periode, maar buiten de griep om was het niet eens zo slecht. Ik geef het een 7 de eerste maanden. 


Voor nu een fijne zaterdag en hopelijk zie ik jullie morgen weer!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen