zaterdag 1 april 2017

Zondag 02-04-2017

Met een suffe kop achter me toetsenbordje. Dan val ik redelijk vroeg in slaap en word ik 04.15u. wakker. Dat schiet niet echt op. Echt een wakkere indruk maak ik niet. 

Maar goed ik kan heel de dag nog slapen. Tussen 14.30u. en 16.25u. bijvoorbeeld. Ik ben normaal gesproken voor een wedstrijd ietwat gespannen. Dat is nu niet ietwat. Het gaat nogal ergens om. Mochten ze winnen dan hebben ze het kampioenschap zo goed als binnen en is de naaste concurrent ineens PSV. Maar goed Ajax uit ik heb daar een slecht gevoel over. Alleen al het feit dat ze daar moeilijk winnen. Ik hoop dat ik er flink naast zal zitten!

Gisteren was bijna alle uitslagen prima. Ik heb Liverpool live gekeken en een prima wedstrijd van Liverpool kant die dan ook terecht met 3-1 gewonnen hebben tegen het Everton van Ronald Koeman. En wat is die Ronald een verschrikkelijk mannetje geworden bij Everton. Hij had beter bij Southampton kunnen blijven. Toen was hij tenminste nog leuk. Meneer deed net overkomen of dat Everton gelijkwaardig was, complimenten aan het team en nog meer van dat gelul. De Liverpool bank irriteerde hem omdat ze vaak aan het klagen waren. Ja als je spelers half dood worden geschopt is het logisch dat er geklaagd wordt. O ja dat vond Ronald trouwens ook allemaal wel meevallen wat zijn spelers deden. Ga je schamen Ronald!!! 

Verder hadden Chelsea verloren THUIS en Manchester gelijk gespeeld. Dus Engeland prima. Mijn plaatselijke club had 1-2 gewonnen joepie en dan noem ik in 1 adem PSG die de beker in Frankrijk heeft gewonnen. Goede wedstrijd van PSG die met 4-1 had gewonnen van AS Monaco. Toevallig de nummers 1 en 2 in de competitie. AS Monaco staat 3 punten voor op PSG. Dus ook dat prima en had ik trouwens ook live gezien. 

Vandaag zou de 80-200 mm Canon Lens binnen kunnen komen. Tenminste er stond zondaglevering. Dan heb ik voor nu tot 24 mei een redelijk lens. 24 mei had ik in gedachte om een 55-250 mm van Canon te kopen. Een mooie maat voor een redelijk prijs, zo rond de 200 euro. Dan heb ik er 1 met stabilisatie en kan ik scherpstellen op de touchscreen. Dat kunnen niet alle lenzen maar deze wel. Dus even anderhalve maand doorbijten en dan nog meer plezier van me camera. 

Gisteren was het geen lekker weer om naar buiten te gaan om te fotograferen. Het zou af en toe zonnig zijn. Nou hier in Hoogvliet geen zon gezien. Op dat gebied een teleurstellende dag. Vandaag geven ze gunstig weer op. Mja dat deden ze voor gisteren ook. Maar goed wie weet kan ik met de camera naar buiten. Ben ik wel beperkt in het fotograferen, dat is nog maar voor 1 dag, als het goed is. Het is sowieso de bedoeling dat dit jaar weer veel gefotografeerd gaat worden. En dat ik nu mijn camera is voor een langere periode ga houden. Dus ik hoor weer bij de Canon familie met de 100D. Voelt best goed en nu nog een goed gevoel in de natuur krijgen. Ik hoop op hele mooie foto's. Vooral van jonge dieren. Daarom heb ik tussentijds  die lens aangeschaft. Zodat ik niks hoef te missen. Zou toch zonde zijn als ik bijvoorbeeld jonge eendjes voorbij zie komen en dat moet laten schieten omdat ik niet genoeg kan inzoomen met de 18-55 mm. camera. Vandaar die noodsprong voor 69 euro. Voor die prijs kon ik hem niet laten liggen. 

Voor nu een fijne zondag en hopelijk zie ik jullie morgen weer!



2 opmerkingen:

  1. :') Wat een baggerslecht geschreven verhaal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi zo, dan heb ik je tijd zitten verkloten met een bagger slecht verhaal. Je had zoveel andere leuke dingen kunnen doen. Volgende keer maar niet meer lezen dan. Een gewaarschuwd mens telt voor 2!! Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen