zaterdag 8 april 2017

Zondag 09-04-2017

Dit wordt zo'n dag dat ik voor veel afleiding moet gaan zorgen. Max rijdt vandaag, de marathon van Rotterdam is er, en Feyenoord moet uit tegen Zwolle. Vooral dat laatste zie ik tegen op. Alhoewel ze uitwedstrijden op kunstgras op 1 na allemaal gewonnen hebben, ging die wedstrijden alles behalve soepel. Vind ik niet erg als dat nu weer zo is, als ze de 3 punten maar mee naar Rotterdam Zuid nemen. Moet je de komende jaren opletten. Het aantal punten wat Feyenoord nu al heeft zouden ze normaal gesproken nu al bijna kampioen moeten zijn. En natuurlijk precies dit jaar dat Feyenoord zo goed draait is er dat enge Ajax wat dan blijft aanhaken. Enige wat Feyenoord kan doen is alles winnen. Want met de Go Ahead Eagles dat nog naar de Arena moet zie ik Feyenoord geen kampioen worden op doelsaldo. Mijn gevoel zegt dat Ajax zelfs dat nog bij weet te benen. Behalve als Feyenoord nu keihard terug slaat. Het zijn nog maar 5 wedstrijden. Zo dichtbij zijn ze in geen jaren geweest. Zou lullig zijn als je bijna heel het jaar bovenaan staat en dat je het dan aan het einde weggeeft. 

Gisteren met scoot weggeweest. Kon ik gelijk me filter testen. Sommige foto's zagen er zeker beter uit. Het was wel vrij stil bij het Reigersbos. Maar goed als je buiten bent kom je altijd wel wat tegen, hoe weinig ook. Zo zag ik een Papegaai er wel heel erg mooi voor zitten op een tak. Een Zwaan zat redelijk dichtbij op een stukkie gras. Ganzen die ruzie hadden met elkaar en zo rondjes vlogen. Je moet alleen wel goed opletten want er gebeurd zat in de natuur. Dat maakt het juist zo leuk. Je weet nooit wat er nu weer staat te gebeuren. Misschien vandaag na de Marathon is buiten kijken. Het schijnt mooi weer te gaan worden.

De vermoeidheid neemt de laatste dagen wel toe. Is niet zo gek als ik zo weinig slaap. Ik heb dan naast de MS vermoeidheid er ook nog is last van door slaaptekort. Mja als ik wakker ben dan ben ik wakker. Dan val ik later niet meer in slaap. Ik ben begin van de avond nog wel even in slaap gevallen. Maar dat compenseert niks. Zou het nou een uur of 3 zijn maar het is meestal max een uurtje. En dan word ik niet lekker wakker. Op zich gaat het wel goed, op het slapen na dan. Ja en ik ben nog altijd niet relax. Toch bang dat ik weer hyperventilatie krijg. Nu met de vermoeidheid is dat weer toegenomen. Straks is het voetballen afgelopen en de F1 probeer ik zo weinig mogelijk te volgen. Dan moet het op een gegeven moment allemaal wat beter gaan. Is ook afhankelijk van Feyenoord. Ik ben bang dat het nog 5 weken zweten wordt. 

Voor nu een fijne zondag en hopelijk zie ik jullie morgen weer! 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen